Radca Prawny

Elżbieta Reichert-Kądziołka

Radca prawny z ponad 30-letnim doświadczeniem. Przez dwie kadencje wicedziekan OIRP w Krakowie, aktywnie uczestnicząca w życiu samorządu radcowskiego poprzez współorganizowanie szeregu przedsięwzięć na rzecz środowiska prawniczego. Aktualnie sędzia orzekający w sprawach kierowanych przez Rzecznika Dyscyplinarnego do Okręgowego Sądu Dyscyplinarnego przy OIRP w Krakowie. Od 8 lat działa również jako czynny mediator z Listy Mediatorów prowadzonej przez Sąd Okręgowy w Krakowie

Zdobyte na przestrzeni lat doświadczenie pozwala do każdej sprawy podchodzić indywidualnie i elastycznie dostosować się do potrzeb i oczekiwań Klientów, wypracowując w ten sposób optymalne rozwiązania. W działalności zawodowej zajmuje się głównie szeroko rozumianym prawem cywilnym oraz rodzinnym, ze szczególnym uwzględnieniem rozwodów i podziału majątku po rozwodzie.

Reprezentuje strony w postępowaniach przed sądami pracy. Opierając się na doświadczeniu zdobytym przy obsłudze zakładów służby zdrowia, skutecznie dochodzi odszkodowań w sporach ze szpitalami. Jako radca prawny świadczący od lat usługi w licznych firmach działających na terenie Miasta Nowego Sącza i powiatu nowosądeckiego, posiada wszechstronne doświadczenie, łącząc je z wiedzą na bieżąco uzupełnianą. W szerokim zakresie podejmuje się zastępstwa w sprawach spadkowych i sporach związanych z własnością i współwłasnością nieruchomości. Współpracuje m.in. ze specjalistą prawa zamówień publicznych, prawa administracyjnego i podatkowego oraz z innymi radcami prawnymi i aplikantami radcowskimi, dzięki czemu może zapewnić kompleksową obsługę prawną w szerokim zakresie.